HelpDesk Kontron 

Kontron Services Romania este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii informatice pentru Romania,  are  mai  mult  de  50  de  ingineri  dedicati  asigurarii  de  suport  pentru  clienti. 

Kontron Services Romania ofera suport pentru sistemele livrate, servicii profesionale pentru servere, statii de lucru si periferice, proiectare si implementare pentru retele, ingineri service, centru pentru preluarea distribuirea  si solutionarea call-urilor, suport logistic pentru stocurile de piese de schimb, cat si suport pentru activitatile administrative.

romania


Kontron Services Romania are o politica orientata catre client, pentru a putea raspunde la toate cerintele clientului intr- o maniera eficienta, reparand sau inlocuind echipamentele defecte, deteriorate sau aflat e intr-o stare proasta de functionare.

In acest moment Kontron acopera toata tara prin centrul de service din Bucuresti si din tara, putand sa asigure un timp de rezolvare de pana la 4 ore.

In cadrul organizatiei de suport sunt foarte bine definite si controlate procesele specifice activitatii, cum ar fi: tratarea si calificarea call-urilor hardware si software, asistenta software prin telefon, asistenta de la distanta, interventii on-site cu caracter preventiv (mentenanta) sau corectiv (remediere defecte), logistica pieselor de schimb, escaladarea problemelor mai dificile, contractare si instruire.

Stocul de piese de schimb dedicat suportului echipamentelor este localizat atat in Bucuresti cat si la partenerii de service din tara.

Pentru a-şi putea respecta angajamentul de intervenţie la apel fata de client,   Kontron va întreţine un inventar al  componentelor critice. Aceste componente sunt stocate la sediul Kontron. Ele sunt gestionate astfel încât să poată fi asigurată disponibilitatea lor continuă şi să fie întotdeauna accesibile specialiştilor care asigură suportul clientului pentru intervenţiile necesare.

Kontron Services Romania are un colectiv dedicat preluarii apelurilor primite telefonic, prin email sau prin fax. Call Center-ul este o structura ce concentreaza resursele de suport si foloseste experienta acumulata pentru a amplifica valoarea echipei de suport.

Call Center-ul  actioneaza ca un centru de "stingere" a tuturor apelurilor de suport, asigurand succesiunea corecta a actiunilor de suport pentru rezolvarea in cel mai scurt timp a problemelor.

Personal

Organizatia de suport a Kontron Services Romania include personal calificat, cu o vasta experienta, certificat de producator, pentru toate echipamentele livrate, pe toata durata contractului de garantie/post- garantie. Inginerii de suport ai Kontron sunt absolventi ai unor facultati de profil, automatica sau electronica, instruiti periodic in centrele de training ale marilor furnizori internationali ca Hewlett-Packard, IBM, EMC, Dell, CISCO, Fujitsu etc si poseda cele mai noi tehnologii pentru asigurarea  de  suport  cum  ar  fi  metode  de  diagnostic  hardware  si  software,  posibilitatea de diagnostic  de  la  distanta  prin  modem,  conexiuni  online  cu  centre  expert  din  Europa.  Toti inginerii de suport beneficiaza de automobil si telefon mobil pentru asigurarea unor interventii on-site de cel mai inalt nivel. Feedback-ul si referintele clientilor plaseaza Kontron Services Romania in randul celor mai respectate organizatii de service din Romania.


Choose language