Kontron Services Romania
Axarea companiilor pe practica managementului proceselor de afaceri devine relevantă pentru a asigura strategii reale de reducere a costurilor și pentru a oferi produse și servicii de calitate pe piață. Într-o lume caracterizată printr-o concurență acerbă, managementul proceselor de afaceri este principala practică de management din prezent.
S&T Romania propune un design creativ de management al proceselor de afaceri, printr-o relație interactivă a companiei cu ecosistemul său și prin automatizarea proceselor – dezvoltare de software.
S&T Romania este lider regional care acoperă ambele părți ale unei implementări de succes: consultanța în managementul proceselor de afaceri și dezvoltarea de software.
Principiile de bază urmărite de Enterprise Concept în elaborarea oricărei soluții sunt revendicate în principal de la metodologia Lean – Six Sigma:
Această abordare implică faptul că structura fluxului este proiectată în jurul unui „caz” / „item” care este transformat pe parcursul procesului de business și care trebuie să fie monitorizat în fiecare etapă a procesului. De exemplu, un „caz” poate fi o cerere internă, o comandă, o factură sau o reclamație a unui client.
În acest scop, arhitectura de bază a datelor trebuie să fie coerentă și consistentă pe parcursul întregului flux, chiar dacă detalierea diferă de la o etapă la alta. Rezultatul nu constă numai în consistența datelor, dar și în reducerea efortului, prin evitarea redundanțelor, ceea ce asigură optimizarea proceselor.
Soluțiile se bazează pe utilizarea de structuri flexibile și standardizate, combinate cu reguli de business și algoritmi predefiniți, cu scopul de a asigura utilizatorilor un suport rapid și precis în luarea deciziei.
Designul proceselor de business susține un proces decizional rapid și posibilitatea de a identifica și corecta erorile cât mai devreme (controale în proces), astfel încât costurile și întreruperile în activitate să fie minime.
– Integrarea automată a datelor din toate sursele disponibile (baze de date);
– Panouri de bord care conțin praguri de performanță, puncte de referință și alerte automate;
– Monitorizarea KPI-ilor legați de proces (durata, statusul documentelor și al sarcinilor, etc.).
Soluțiile se vor conecta la toate sistemele existente relevante și nu vor dubla funcționalități și baze de date din aplicațiile existente, implicate în managementul proceselor de afaceri din domeniul vizat, cu excepția cazurilor în care nu sunt disponibile alte opțiuni de integrare.
Pentru a asigura consistența datelor și pentru a evita redundanțele vor fi luate în considerare toate implicațiile proiectelor în desfășurare și a soluțiilor existente.
– Optimizarea proceselor de afaceri, prin:
– Trasabilitatea si transparenta datelor la nivel de organizatie.