Timpul înseamnă bani, iar banii sunt scumpi.
În cazul în care orice mică defecțiune a sistemelor IT are un impact major asupra afacerii dumneavoastră, este necesar să adăugați un al treilea nivel pentru salvarea și arhivarea datelor, și anume protecția împotriva defecțiunilor sau salvarea după o defecțiune a sistemului - abreviat recuperare în caz de dezastru.
Recuperarea în caz de dezastru identifică riscurile potențiale care pot pune în pericol funcționarea companiei. Evaluarea acestora în funcție de probabilitatea de apariție și de amploarea impactului asupra operațiunilor companiei reprezintă apoi un plan privind modul de gestionare a situației de criză. În cazul companiilor, nu este vorba doar de nefuncționarea liniilor sau a contabilității, ci o mare problemă este afectarea bunului nume al companiei și periclitarea afacerii acesteia. Beneficiul sistemelor de recuperare în caz de dezastru este, prin urmare, restabilirea funcționării companiei și minimizarea sau eliminarea întreruperilor operaționale.
Specialiștii Kontron au cunoștințe și experiență în proiectarea și implementarea planurilor de recuperare în caz de dezastru, astfel încât puteți fi siguri că datele și afacerea dumneavoastră sunt în siguranță cu noi.